Jäsenedut  2024

MLL Pohjois-Espoon paikallisyhdistyksen jäsenmaksu on vuonna 2024

25 euroa.

MLL Pohjois-Espoon paikallisyhdistyksen harrasteryhmien jäsenalennukset on tarkoitettu yhdityksemme jäsenmaksun maksaneille aikuisjäsenille. Lasten kohdalla alennuksen saa, kun huoltaja on yhdistyksen maksavana jäsenenä.

Jäsenedut

Kun maksat jäsenmaksusi, MLL tarjoaa sinulle seuraavat jäsenedut:

● Paikallisyhdistyksien jäsenperheet saavat yleensä alennuksia MLL:n kerhomaksuista. Paikallisista jäseneduista yhdistyksesi tiedottaa jäsenkirjeissään.
● Lapsemme-lehti 4 kertaa vuodessa maksaville jäsenille.

Muutoksen omiin jäsentietoihin voit tehdä seuraavan linkin kautta:

Valtakunnallisia etuja

Lisätietoja: jasenpalvelu(at)mll.fi,  p. 075 324 5540 (ti-to klo 9-11)

Yhdistyksen harrastekerhoista alennusta.

Nyt sinulla on mahdollisuus rekisteröidä kplus korttisi MLL Pohjois-Espoon paikallisyhdistyksen ja K-Supermarket Niipperin hyväksi.

Voit tehdä sen plussa.com omilla sivuillasi kohdassa omaplussa ja valikosta sponsorointi. Koodi on  SP0723

Kiitos. Saat edelleen normaalisti plussaedut ja pisteet itsellesi, mutta me myös hyödymme, kun käytät plussakorttiasi koodillamme.