Tehotreeni AIKUISET

Aikuisille Juvanpuiston koululla

TANJAN 31.1. TUNNIT PERUTTU. Osallitujille laitettu sähköpostia 30.1.

Paikat vahvistettu 5.1.2024. Laskut lähetetty 7.1.2024.

Keskiviikkoisin klo 18.00-18.45. pieni sali.

Ohjaaja Tanja Kristiansson

Kevät

Alkaa vko 3

Talvilomaviikolla 8 ei ole tuntia.

Vappu vko 18 ei ole tuntia.

Päättyy 24.4.2024

Extra korvaava on ulkona Niipperin koululla ke 15.5. 24.

Kertoja noin 14.

Koulun tarvitessa salin käyttöön emme korvaa näitä meistä riippumattomia peruutuksia.

Kevään 2024 asiakasmaksuja ei palauteta, jos tunnit peruuntuvat virainomaisen tai muun vastaavan tahon toimesta  sekä yhdistyksestä riippumattomista syistä. Pyrimme korvaamaan aina sairastapauksessa peruntuneet tunnit. Vaihtoehtoina on myös ulkotreeni tai nettitunti.

Ilmoittaudu:

Tehotreeni

Tehokas tunti jossa vuorotellaan reippaita sykekappaleita ja rauhallisempia lihaskuntokappaleita omaa kehonpainoa hyödyntäen. Alkutunti seisaaltaan, lopussa liikkeitä myös lattiatasalla. Et tarvitse muita välineitä kun jumppamaton ja saat silti varmasti haastettua itsesi, hien pintaan ja sykkeen nousemaan! Ei askelsarjoja ja kaikki voivat tehdä oman kunnon mukaan, joten sopii kaikenkuntoisille. Lopussa lyhyt venyttely.

Hinta /aikuinen / kevät 2024:
 85€/kevätkausi 2023, MLL:n Pohjois-Espoon paikallisyhdistyksen aikuisjäsen
 110€/kevätkausi 2024, ei jäsenille

Aikuisten ryhmät voi maksaa ePassilla, Edenredillä tai Smartumpaylla verkossa.

Maksun tiedot lähetetään sähköpostilla.

Lisätietoja mll.pohjoisespoo@gmail.com

Ohjaajana nelikymppinen espoolainen kolmen lapsen äiti Tanja Kristiansson.
Tanja opiskeli aikuisena muiden töiden ohella Kisakalliossa liikunnanohjaajaksi ja on ohjannut monenlaista liikuntaa aikuisille ja lapsille Espoossa ja Vantaalla vuodesta 2016 alkaen.
Liikunnanohjauksen lisäksi Tanja työkentelee päivätöissä opettajana  ja vaate-, kaava, kangas- ja korusuunnittelua yrityksensä kautta ja hoitaa perheen kolmea koiraa.