Tehotreeni AIKUISET

Aikuisille Juvanpuiston koululla keskiviikkoisin. Syksy 2024!

Keskiviikkoisin klo 18.00-18.45. pieni sali.

Ohjaaja Tanja Kristiansson

Syksy

Alkaa 21.8.2024

Syyslomaviikolla 42 ei ole tuntia.

Päättyy 27.11.2024

Kertoja noin 14.

Koulun tarvitessa salin käyttöön emme korvaa näitä meistä riippumattomia peruutuksia. Syksyllä saattaa mahdollisesti tulla peruutus koulun haloween discon vuoksi ja tiedotamme siitä heti kun saamme tiedon.

Syksyn 2024 asiakasmaksuja ei palauteta, jos tunnit peruuntuvat viranomaisen tai muun vastaavan tahon toimesta  sekä yhdistyksestä riippumattomista syistä. Pyrimme korvaamaan aina sairastapauksessa peruuntuneet tunnit jos sijaista ei löydy. Vaihtoehtoina on myös ulkotreeni tai nettitunti.

Ilmoittaudu:

Tehotreeni

Tehokas tunti jossa vuorotellaan reippaita sykekappaleita ja rauhallisempia lihaskuntokappaleita omaa kehonpainoa hyödyntäen. Alkutunti seisaaltaan, lopussa liikkeitä myös lattiatasalla. Et tarvitse muita välineitä kun jumppamaton ja saat silti varmasti haastettua itsesi, hien pintaan ja sykkeen nousemaan! Ei askelsarjoja ja kaikki voivat tehdä oman kunnon mukaan, joten sopii kaikenkuntoisille. Lopussa lyhyt venyttely.

Hinta /aikuinen / syksy 2024:
 85€/syyskausi 2024, MLL:n Pohjois-Espoon paikallisyhdistyksen aikuisjäsen
110€/syyskausi 2024, ei jäsenille

Molemmille Tanjan tunneille ilmoittautuneille annemme extra-alennuksen jos ryhmä täytyy.

Aikuisten ryhmät voi maksaa ePassilla, Edenredillä tai Smartumpaylla verkossa.

Maksun tiedot lähetetään sähköpostilla.

Lisätietoja mll.pohjoisespoo@gmail.com

Ohjaajana nelikymppinen espoolainen kolmen lapsen äiti Tanja Kristiansson.
Tanja opiskeli aikuisena muiden töiden ohella Kisakalliossa liikunnanohjaajaksi ja on ohjannut monenlaista liikuntaa aikuisille ja lapsille Espoossa ja Vantaalla vuodesta 2016 alkaen.
Liikunnanohjauksen lisäksi Tanja työkentelee päivätöissä opettajana  ja vaate-, kaava, kangas- ja korusuunnittelua yrityksensä kautta ja hoitaa perheen kolmea koiraa.