MLL 100 Villasukka

26.5.2020

MLL 100 -villasukkamalli on suunniteltu juhlavuoden kunniaksi ja se on syntynyt MLL:n vapaaehtoisten innosta ja aloitteesta. Mallin on suunnitellut vapaaehtoistemme yhteisen ideoinnin pohjalta käsityöyrittäjä Katri Tarkiainen, joka itsekin toimii MLL:n vapaaehtoisena. Kysymykset ohjeesta voi osoittaa Katrille osoitteeseen katri(a)ketjutikki.fi. Tukea ja iloa neulomiseen voit tulla hakemaan myös Facebookin Villasukka MLL 100 -ryhmästä.

Toiveemme on, että MLL-villasukkia neulotaan ja lahjoitetaan lapsille – ja jokainenhan meistä on joskus ollut lapsi! Juhlasukkia saa tehdä omaan käyttöön tai antaa lahjaksi. Sukkia ei saa myydä.

MLL:n paikallisyhdistykset voivat käyttää sukkia arpajaispalkintoina. Yhdistykset voivat myös kerätä villasukkia ja lahjoittaa niitä eteenpäin esimerkiksi neuvolaan, päiväkoteihin tai kouluille.

Tämän sivun otsikon ”ladattavat aineistot” alta löydät ohjeen PDF-muodossa ja vyötteen lahjasukille. Vyötteeseen voit joko Adobe acrobat -ohjelmassa tai käsin kirjoittaa, kuka sukat on tehnyt.

Neulomisen iloa ja mukavaa juhlavuotta!

Kuvat: Laura Riihelä